Eu gandesc despre Romania.

Standard

Am stabilit in Romania. Eu fost acolo pentru doi ani.

Am locuiesc in Bucuresti dar nu fost numai in capitala.

am predat acolo.

micul paris

lipscani bine

Am vizitat la multi orasele in Romania. Am calatorit cu caile de fer roman.

stra bunicul meu fost cfrist in Irlanda. Poate ast fapta explicease de ce imi place merg cu trenul.

Am vizitat Brasov – a fost orasul Stalin, Constanta, busteni care inseamna pile of logs in englezeste. A fost in Timisoara, sighisoara, sibiu si pitesti.

Am calatorit la alti partile din exemplu bulgaria. Am mers cu trenul la Ungharia. Imi place Budapeste foarte mult.

Schi

Plaja

Padura si muntii

oameni vrea s vorbesc in engleaza.

architectura

bine transport in commun/

Imi place aliment romanesc. Problema ca mamaliga are facut mine gras.

Imi place Limba Romana. Nu e foarte greu s aprinde pentru acesta limba are legature cu limba latina si alti limbele din europea din vest. Din exmply limba franceaza, italiana, spaniola. Exista catevea cuvintele germana in romaneste. Am observat ca sunt cuvintele rusa in romaneste special numele di legumele.

lucru despre romania ca nu imi place sunt cainele vagabonzi. iei sunt pericolos

cateva oameni sunt racist impotriva tigani. Nu sunt impotriva niciun grupul

noua drepata sunt neplacut. am vazut manifestatia lor in capitala  – contra homosexualitare pentru normalitate – libertate individual e boalna pentru societate.

care membrul din acest orginisatia e papagal.

About Calers

Born Belfast 1971. I read history at Edinburgh. I did a Master's at UCL. I have semi-libertarian right wing opinions. I am married with a daughter and a son. I am allergic to cats. I am the falling hope of the not so stern and somewhat bending Tories. I am a legal beagle rather than and eagle. Big up the Commonwealth of Nations.

Leave a Reply

