Romaneste.

Standard
Salut numele meu este George. Sunt irlandez. M-am dus la școală în Marea Britanie
. Am participat la Eton și Oxford.
=======
Am făcut un grad Bachelors și un masterat în istorie.
 Am un certificat de la Cambridge în predarea limbii engleze
 ca limbă străină. Am participat și la London School of Jurnalism. Am o 
diplomă de acolo.
=============\

Am predat în școlile din Marea Britanie timp de mai mulți ani.
 Apoi am lucrat în România timp de doi ani. Am învățat eu română.
 Nu am avut niciodată o singură lecție în limba română în viața mea.
=================

Apoi am lucrat ca profesor particular. Am făcut asta pentru câțiva ani. Am lucrat în Kazahstan, Azerbaidjan, China și EAU. Eu vorbesc șapte limbi.

Îmi place să fiu un profesor particular, deoarece îmi permite să se cunoască elevii mei bine. Pot forma un raport cu ei. Pot să elaboreze strategia didactică dreptul de a facilita progresul rapid.

Am publicat prima carte despre acest sector. Este numit Super îndrumători și vă puteți cumpăra în Amazon. Este doar Kindle.

 I-am scris o altă carte despre profesori celebri prin istorie.
================

În timpul meu liber imi place sa ciclu, înot, du-te la sala de sport, 
scrie, de călătorie și să învețe limbi străine.
About Calers

Born Belfast 1971. I read history at Edinburgh. I did a Master's at UCL. I have semi-libertarian right wing opinions. I am married with a daughter and a son. I am allergic to cats. I am the falling hope of the not so stern and somewhat bending Tories. I am a legal beagle rather than and eagle. Big up the Commonwealth of Nations.

Leave a Reply

